
Gustavsberg
Gustavsberg on Rootsi päritolu vannitoatootja, mille märksõnadeks on Skandinaavia kvaliteet, funktsionaalsus ja mis kõige tähtsam – keskkonnasõbralikkus.
Ülesanne: Miks ja kuidas rääkida jätkusuutlikkusest?
Vannitoas kulub 70% kogu kodu veetarbimisest ja seepärast on Gustavsberg oma südameasjaks võtnud säästlikkuse. Ja mitte ainult vee-, vaid ka energiasäästu! Just seetõttu on Gustavsberg välja töötanud Põhjamaade ainsa A-energiaklassiga segistisarja New Nautic, mis vähendab veekulu kuni 45% ja vee soojendamiseks kuluvat energiat kuni 30%.
Kasutades sisuturundust ja PR-i loome B2B ja B2C sihtrühmadele sõnumeid, et rõhutada jätkusuutlikkuse olulisust vannitoas. Ning eestlased on hakanud säästlikumalt käituma – 86% Eesti inimeste jaoks on tähtis, et vannituba oleks keskkonnasõbralik ja kestaks kaua.